انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

حرف های مانده در گلو

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ب.ظ

سه سال شده بود. نه یک "سه" ساده. سهههه سااال! سهههه سااال دلتنگی و خستگی و حرف های تلمبار شده. دلم گرفته بود از خودم که "لامصب کجای کارت این قدر خراب است که راهت نمی دهند؟! "

یکی از روزهای وسط تابستان بود. مرداد ماه گرم. ماه من. ماه اکثر اتفاق های مهم زندگی ام. عکس شما را دیدم. خبر را شنیدم. نیازی به وصف حالم نیست که آن حال مختص من نبود. در دل همه قیامتی برپا شده بود. دل همه را لرزانده بودی. خبرها بالا گرفت، عکس ها، کلیپ ها، دل نوشته ها... من سکوت کردم و تماشا. سقف بلند آسمان بر سینه ام سنگینی می کرد. تصویر سر بریده تان از جلوی چشمم نمی رفت.

تا اینکه روزی که نمی دانم چندم کدام ماه بود و چندشنبه، فیلمی دیدم از شما که نشسته بودید در دارالحجه و قربان صدقه ی فرزند کوچولویتان می رفتید. قلب کوچک طفلی در بطنم می تپید که به خاطرش دل شکستگی ها چشیده بودم که مپرس! همان جا، همان ثانیه، دلم شکست و هزااااار تکه شد. متوسل شدم به شما...

چند ماه بعد، نوزاد چهل روزه را برداشتیم و زدیم به راه. بعد دو روز رسیدیم. وقتی پا گذاشتیم به حرم باران می بارید. رفتیم دارالحجه. خیره خیره نگاه می کردم و با خودم می گفتم: کجای این رواق، روی کدام فرش با همسرتان  نشسته بودید و ناز علی کوچولو را می کشیدید ای شهید عزیز؟ محسن حججی بزرگ...

تو مرا آوردی. یقین دارم به واسطه ی نگاه شما و توسلم به رگ های بریده ی گردنت، امام رضا بعد سه سال دعوتم کرد. حالا این منم، نشسته در دارالحجه. با نوزادی چهل روزه که "زینب" نام دارد و دارم در پیشگاه امام رئوف به نیابت از شما زیارت نامه می خوانم...



۹۷/۰۲/۲۵
انـ ـــار

نظرات  (۱۹)

زیارت قبول التماس دعا...
پاسخ:
تشکر

محتاج دعایم
:)
پاسخ:
:)

فقر و فحشا

این باور بغایت روسپیانه است که می گوید فقر اقتصادی علت روسپی گری ما شد.  زیرا یک روسپی در درون خودش کاملاً می داند که فقر اقتصادی موجب نشده است که وی به روسپی گری روی آورد.  بنابر این کسی که بعنوان یک جامعه شناس یا مصلح اقتصادی فقر اقتصادی را موجب روسپی گری می داند خودش از زنان روسپی، روسپی تر است و یک روسپی منافق است که روسپی گری را قداست می بخشد.  و اتفاقاً در همه جا پاکترین زنان را عموماً در طبقات فقیر می یابی.  و این طبقه اشراف است که روسپی گری را قداست می بخشد و خود این طبقه منشأ روسپی گری می باشد.... 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۳۱ 

ممنون تشکر
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۱۵ صحبتِ جانانه
اگر حرم هستید التماس دعا و دعوتنامه اضافه اگر هست برای ما بگیرید به سوغاتی
پاسخ:
محتاج دعایم
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۳۵ سید مقدام حیدری
زیارتتان قبول
پاسخ:
تشکر
زیارت قبول 
التماس دعای فراوان
پاسخ:
ممنون
محتاج دعایم
موجی که شهید حججی عزیز آفرید، اخلاق و رفتار و حماسه را معنایی دوباره بخشید.
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

زیارت آن روزتان قبول و گوارا...
پاسخ:
بله همین طوره. 
قیامتی کرد این شهید بزرگ... 

تشکر
سلام. وقتتون بخیر. لطفا قدم رنجه فرمایید و در چالش فرهنگی «برترین پیوند مجازی ذهن شما» شرکت نمایید. 

http://bayan-ayan.blog.ir/post/90

سپاس از شما 
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
نوش روحتان.
التماس دعای بسیارررر دارم.
محتاج زیارت آقاجان مان هستیم فراووووان
پاسخ:
محتاج دعاییم. 

ان شالله هرچه زودتر روزی تان شود زیارت آقا
آقا محسن بین ما بود. 
کنار ما بود. شبیه ما زندگی میکرد.
فقط مثل ما نبود.

+ زینب چهل روزه رو به امام رضا قسم بدید که متفاوت بشیم برای خدا.
پاسخ:
ان شالله مثل شهدا بشیم و متفاوت بشیم برای خدا... 
سلام علیکم
التماس دعا

ما هم از شهدا زیاد حاجت گرفته ایم
خصوصا ابراهیم هادی عزیز


قدم نو رسیده هم مبارک
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما

محتاج دعاییم
ان شالله نزدیک بشیم به منش و راه شهدا

تشکر
وای خیلی دلم امام رضا میخواد
خیلبییی
بگو منم بطلبه آقا


شهید حججی با دل من کاری کرد که هیچ شهیدی نکرده بود
چقدر احساس حقارت میکنم در محضرش
پاسخ:
ان شالله به زودی زائر امام رضا بشید. 


خداوند درجات شون را بالا ببره
بنده هم چنین احساسی دارم.... 



۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله.

راستی تبریک بابت قدم نو رسیده
ان شاءالله عاقبت بخیر باشید جمیعا
پاسخ:
خیلی ممنون
همچنین شما و خانواده محترم
خوش به سعادتون
عاقبت بخیر باشید
پاسخ:
تشکر

همچنین شما
سلام

پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۲۹ آشنای بی نشان
خیلی متنتون به دلم نشست
بارها خوندمش
پاسخ:
ممنون
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۰ رفاقت به سبک شهید
دیر رسیدم متاسفانه :(
خیلی التماس دعا 
پاسخ:
محتاج دعایم بسیااار
چقدر زیبا که امام رئوف شما را طلبیدند.
خدا فرزند شما را حفظ کنه
موفق باشید
پاسخ:
تشکر

همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">