انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

توهم

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۶ ب.ظ

چند وقت پیش با شماره ای ناشناس با من تماس گرفته شد. جواب دادم. گفتند از جبهه فرهنگی استان تماس می گیرند. می خواستند اطلاعاتم را کامل کنند. چیزهایی شبیه شماره ملی و سن و مجرد یا متاهل بودن و اینها. قبل دادن اطلاعاتم، سوالاتی پرسیدم. گفتم: "می خواهید آمار و ارقام رد کنید یا واقعا کاری کنید؟" مصمم و جدی گفتند: "نه، ما ان شالله قصد داریم به طور جدی قدم هایی برداریم." مچ شان را گرفتم، شاید هم سواستفاده کردم. گفتم: "پس لطفا از من حمایت کنید تا مجموعه داستان هایم را چاپ کنم. همه چیز آماده است. یک فایل شسته رفته. فقط مانده دوندگی های چاپ" با اشتیاق گفتند: "حتما، حتما."

قرار شد مجدد تماس بگیرند و گرفتند. چند روز بعد. شماره ای دادند و گفتند: "این شماره فلانی ست. مسئول بخشی که مربوط به کار شماست. تماس بگیرید تا پیگیر کارهای تان شوند." وقتی صحبت تمام شد و قطع کردم، نشستم پای لپ تاپ. فایل نوشته هایم را باز کردم. چه قدر کار داشتند. چه قدر ویرایش و بازنویسی. ارتباط گرفتم با چند نویسنده تا نوشته هایم را نقد کنند. نقدها را که فرستادند تازه فهمیدم کارم چند برابر شده. یه سری مقاله و کتاب باید مطالعه می کردم. یک سری داستان خوب باید می خواندم. چرا فکر می کردم کارم تکمیل است؟! 

از آن روز که اسم و شماره ای به من داده شده، در حال دویدنم و هنوز که هنوز است کار دارم. هر روز به آن شماره نگاه می کنم و می گویم: به زودی تماس می گیرم. خیلی زود... ولی هم چنان کار دارم.

سطح آمادگی ام خیالی بود.

"یک فایل شسته رفته!"

به حرفم خنده ام می گیرد.

 

بی تعارف با شما:

آمادگیِ من یکی، برای آمدنِ آقایمان، همین مدلی ست. 

توهم و توهم و توهم. 

یک عااااالمه کار دارم....


۹۷/۰۳/۳۰
انـ ـــار

نظرات  (۱۲)

خیلی عالی بود
سطح آمادگی منم همینطوریه
....
پاسخ:
ان شالله همه به معنای واقعی آماده و منتظر بشیم
چه نتیجه‌گیری عالی و قشنگی..
پاسخ:
سپاس از حسن توجه شما
احسنتم

بسیار خوب
پاسخ:
سپاس از حسن توجه شما
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۷ مریم زمانی
سلام
چه داستان هایی رو بهتون گفتند بخونید؟
پاسخ:
 سلام و رحمت خدا بر شما

سر فرصت میفرستم براتون. 
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۳ صحبتِ جانانه
دردناک
حق
پاسخ:
در پناه حق باشید
چقدر خوب بیان کردید
ما فکر می کنیم پیغمبر زاده ایم



با اجازه مچتان را بگیریم
قول بدید کتاب چاپ شد یک نسخه برای ما امضا شده بفرستید😌
پاسخ:
تشکر


ان شالله چشم
البته بعید میدونم به این زودی ها چاپ شود
اصلا چیز قابل عرض و قابل چاپی نیست
غرض بیان کم کاری ام بود و قیاسی که تلنگری باشد برای خودم.... 


سپاس از حسن توجه جنابعالی. 
سلام علیکم
واقعیت همین هست
از ظن خود یار امام هستیم
کاش در جستجوی اسرار امام و امامت باشیم
و ان شاالله ما قابل بشیم و امام این جستجو رو در دل ما بندازن
جستجویی در دلم انداختی
تار روم زان جستجو در جوی تو
خاک را هایی و هویی کی بُدی
گر نبودی جذب های و هوی تو

اما اگر میشه اون راهکاری که به شما دادن برای تقویت داستان نویسی...
(پیشنهاد مطالعاتی) لطفا به من هم بگید... خیلی بهش نیاز دارم... متشکرم
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما

ان شالله 

چشم
عرض می کنم خدمت تون
در اولین فرصت ان شالله 
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۹ سوره کوثر
سلام.
اگر تو سر کار نمی زنید و اینا، به من هم یک نسخه با دلنوشته خودتون زحمت بکشید بدید.

+ از تلنگرتون هم ممنونم. برای من که قابل استفاده بود.
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما

ان شالله می فرستم خدمت تون. 
سلاااام بر همه


یکمی باهاتون حرف داریم....

درباره ی محفل قرآنی مون...

منتظریم
تشریف بیارید اینجا: 
http://azf06.blog.ir/post/1246
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
سلاااام بر همه


یکمی باهاتون حرف داریم....

درباره ی محفل قرآنی مون...

منتظریم
تشریف بیارید اینجا: 
http://azf06.blog.ir/post/1246
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۱ گیوم اِوار
ممنون از قیاس شیرین تان

پاسخ:
سپاس از حضور شما

از ما خبر کعبهٔ مقصود مپرسید

ما بیخبران، قافلهٔ ریگ روانیم...

یک تماس از شمارۀ ناشناس، نتیجه اش می شود فهم صحیح از مهدویت و انتظار. احسنت به این نتیجه حنیف و لطیف و نظیف...


اما در راستای حمایت از تألیف های ارزشی. بنده رو جزو اولین خریداران کتاب خودتون بدانید.

از همین الآن 25 نسخه را ندیده و با قیمت پشت جلد خریداریم. تخفیف هم نمی خواهیم. :)


پیشنهاد می کنم بعد از چاپ، تصویر کتاب را حتماً توی وبلاگ بگذارید. 




پاسخ:
سپاس از حسن توجه و لطف شما


تشکر

ان شالله چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">