انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

انــــــار

انــــــار میوه ی مادرم زهــــراست...

جودی ابوتِ خودمان

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ق.ظ

کارتون "بابا لنگ دراز" را یادتان می آید؟ البته کارتون دخترانه ای بود ولی فکر کنم همه نسبتاً آشنایی داشته باشند. اخیراً کتابش را خواندم و به نظرم با ساختن کارتونش ظلم بزرگی به اثر کرده اند چون کتابش خواستنی تر و قشنگ تر است. خلاصه که لذت بردیم. مطالعه کتاب برای آنهایی که به دنبال روان شدن قلم و تمرین نویسندگی اند، مفید است. "بابا لنگ دراز" نوشته ی جین وبستر است و انتشارات ساحل گیسوم کتاب را چاپ کرده.
* نکته ی اصلی متن در نظر اول


۹۷/۰۶/۱۰
انـ ـــار

نظرات  (۱۶)

سلام و رحمت خدا بر شما
ممنون از معرفی کتاب ..
بله من هم خواندم وقتی دبیرستانی بودم و به نظرم همین نکته ای اومد که شما فرمودید.. 
همیشه فکر می کردم منم بابالنگ درازی دارم که ازم حمایت کنه و کی هست؟
تو کارتن، خیلی خوب این طلب و خواستن و حمایت رو نشون داده.

و ما چه حامی باقی و زنده ای داریم بدون لحظه ای چرت و خواب و کوتاهی در حمایتش..

الهی که پر باشید از نور و لطف الهی
پاسخ:
سلام و رحمت و برکات خدا بر شما

آفرین بر شما که چنین برداشت لطیف و زیبایی از این کتاب داشتید
همیشه می توان حکمت آموخت حتی از یک کتاب خارجی...

۱۰ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۰۱ همیار رایانه

همیار رایانه ( 9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ،  موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ....

شماره تماس:  9099071728

پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.

www.hamyarrayaneh.ir  سایت :

برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.

تلگرام :  https://t.me/HamyarRayaneh

اینستاگرام :  https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh

سروش:   https://sapp/hamyarrayaneh

همیشه کتاب ها از فیلم ها شون بهتر ترن
پاسخ:
بله
میدونی چرا؟ 
چون تخیل ما از هر فیلم و کارتونی بهتر تصویر میسازه
کارتونش رو دیدم 
شاید کتاب رو هم خوندم

من اون نامه نوشتنها رو خیلی دوست دارم
بعدها دیدم در اسلام این نامه نگاری ها را ماهم داریم
هر وقت کار برای سخت می شود نامه می نویسم
حل می شود
پاسخ:
متظورتون چه نوع نامه هایی ست که در اسلام هم هست؟ 

و آن نامه هایی که کار سخت شده را آسان می کند چطور؟ 

من هنوز وقت نکردم بخونم.حتما به دنبالش میرم
پاسخ:
ان شالله 
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۷ صـــا لــحـــه
کارتونش بیشتر با مناسباتِ سرمایه‌داری و لیبرالی همخوانی داشت
ولی در کتاب بیشتر همون حسِ سوسیال دموکراسی القا میشه و اینکه از جهات زیادی اصلا به متن وفادار نبودند 
پاسخ:
رشته ی دانشگاهی تون چی بوده؟ 

زاویه نگاه تون جالبه
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۳ عینکی عینکی
سلام انار
کتابش که فوق العاده اس
من بار اول که میخوندم هی دعا میکردم تموم نشه
بعد که تموم شد دوباره و دوباره خوندم
هر بار آدم لذت میبره

البته خب کارتون برای بچه هاست و مشتاق میشند در آینده کتاب کارتون ها رو بگیرن بخونند
پاسخ:
سلام عینکی :)

بله
همین طوره
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ما هم کارتونش را دیدیم و هم کتابشو را خوندیم و کلی خندیدیم...
کتاب "زنان کوچک"، "با خانمان"، "بینوایان"...خلاصه هر چی که کارتونش بود، ما سریع می رفتیم کتابشو می گرفتیم و می خوندیم...انصافا لذت خوندن کتاب، یه چیز دیگه است...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما

چه قدر خوب.  مشخصه که اهل مطالعه هستید. 
بله
سلام
یکی از خوبی های کتاب اینه که آدم میتونه هر موقع از شبانه روز و توی هر موقعتی باهاش باشه
:)
به نظرم همینه که داستانای کتاب رو جذاب تر و خوندنی تر میکنن
:)
پاسخ:
سلام

بله، اون هم کتاب چاپی
اصلا با کتاب های صوتی و الکترونیکی نمی تونم ارتباط برقرار کنم
کتاب هاب چاپی عالی هستن
با اینکه بعضی کتاب های خیلی ارزشمند تقریبا گرون هستن ولی می ارزه که بخریمشون
:)
پاسخ:
بله همین طوره :)
منم کتابشو دارم. کارتونشم دیدم. منهای این که از سانسور شدن فیلم ها، خیلی اذیت میشم ولی از کارتونش بیشتر خوشم میومد. دلم میخواست کتابش همون طور جزئیات توش زیاد باشه.
مخصوصا یکی از دلایلی که از کارتونش خوشم میومد این بود که عاشق شخصیت عمو جرویس بابا لنگ دراز شو، بودم. 
سلام
پاسخ:
سلام بر پیچک
فیلمش هم مگه هست؟ 

همون کارتونش دیگه...
😀
پاسخ:
فکر کردم مثل آن شرلی هم فیلمش هست هم کارتونش! 

:))
۱۶ شهریور ۹۷ ، ۰۳:۴۵ صحبتِ جانانه
کتاب باحال تر از نمایش میشه
حتی اگر محتوا و متن دست نخوره توی نمایش، خیال آدم زیبا تر از نمایش درمیاد بنظر من
پاسخ:
بله
بنده هم با نکته ی "خیال" موافقم
بالاخره من هم آپ کردم


چقدر از خواندن نوشته هایت به وجد می ایم هنوز


قبلا تر ها دلم که برایت تنگ می شد رسا ها را می چیدم دورم و یکی یکی مطالبت را می خواندم از اول
تو مستقیم میروی...
پاسخ:

سلام و رحمت خدا بر تو ای رفیق جان و دلم

دلتنگ آن روزها می شوم بسیار
و دلتنگ تو... 

دعایم کن
همیشه کتابها از خود فیلمها جذابترن :)
پاسخ:
بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">